Véget ért, hazautazás Európából Magyarországra
Emlékeztetőül a tervezés folyamatát itt nézhetik meg, jócskán lesz különbség!
Tartalomjegyzék
- 1.rész, Utazás a szálláshelyre (Oberreiter Panzió, Ausztria, Fusch an der Grossglockner)
- 2.rész, Grossglockner Hochalpenstrasse, Defereggental, (Ausztria, Tirol tartomány)
- 3.rész, Königsee, (Németország)
- 4.rész, Schlegeis Alpenstraße, (Ausztria, Tirol)
- 5.rész, Gasteinertal, (Ausztria, Salzburg)
- 6.rész, Kals am Großglockner, Lienz, (Ausztria, Dél-Tirol)
- 7.rész, Hazautazás, (Magyarország, Budapest)
Egy hetet nyugalomban tölthettem, KÖSZÖNÖM SZÉPEN! Magyar közmédia nélkül, de jó volt!
Európában jártunk, de amikor visszaérkeztem (Hegyeshalom) rögtön tapasztalhattuk, hogy ez Magyarország!
Egyetlen részt mutatok be úti-videón:
Ausztriában másként vezetnek az autósok (persze léteznek kivételek, de ezek elenyésző számban voltak), “kulturáltan”?, idehaza ez a viselkedés ismeretlen! Bunkósság, és erőszakosság nélkül közlekednek (mármint Ausztriában!), ha 30-as tábla van, akkor max 30-al mennek! Persze az is igaz, hogy odaát jók az utak, ugyan foltozottak, de amikor átmegy az autó a folton, nem veszed észre, sőt, a csatorna fedelek is az út síkjában vannak, érdemes lenne ellesni, hogyan csinálják!
Hegyeshalomtól Tatabányától az M1 még elviselhető, az út minőségét illetően, de a rajta közlekedők közlekedési kulturáltsága még csak nem is hasonlít az osztrák oldalon közlekedőkére!
Tatabányától pedig tragikusak az állapotok, mivel az út foltozgatását olyan “SZUPER” minőségben sikerült elvégezni, hogy a belső sávot 120 km/órára, a szélső sávot 80 km/órára korlátozták, egészen Budapestig. Az itt közlekedőket ez egy csöppet sem zavarja, a táblák és a rajta lévő számok le vannak kakálva, a bunkók csak tolnak le az útról. Rendőrség?, sehol egy lélek, pedig ideje lenne elkezdeni rendet teremteni az autópályáinkon, és ez mindegyikre vonatkozik kivétel nélkül!
Most (18:15) hazaérve vettem észre, hogy a telefonon az adatelérés nem volt engedélyezve, így aztán a Google térkép követő emiatt nem rögzített az útvonalból (a mai idővonalam üres).
Szép időben indultunk és érkeztünk is Budapestre, útközben csak a Semmering környékén szakadt az eső, de ebből nem sokat érzékeltünk, mert pont a 3.db. alagútban autóztunk és mire az északi kijárathoz értünk el is állt az eső. Ausztriában a “szokásos” útfelújítások voltak csupán esemény nélkül átutaztuk Ausztriai szakaszt, de mint a bevezetőben már írtam, az M1 az egy tragédia a minősége és a rajta közlekedők közlekedési kulturálatlansága miatt! Mivel már Lienzben megtörtént a Turracherhöhle-i bobozást kihagytam, igazán csak pihenés céljából álltam meg útközben négyszer a 640 km (8:30).
Nem a szokásos autópályás útvonalat választottam, így látványos szakaszok is kerültek az útvonalba. Ilyen volt a 99.sz. főúton a “Tauernstraße”-n lévő szurdokon való áthaladás, az autós biztonsági kamerával így készült egy sorozat is az áthaladásról, de lesz majd videó is!
Most megy éppen a autós kamera által készített videó lementése, sajnos kinőttem a videókat tároló külső (USB-3) adattárolómat (1 TB), így a vasárnapi videók lementését majd néhány nap múlva tudom csak elvégezni, ha megkapom a most rendelt új tároló lemezt.
Kommentek
Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be: